Vesti

Privodi se kraju izgradnja Savske avenije

25. februar 2020.

Izgradnja Savske avenije završava se do kraja marta, najavio je danas gradonačelnik Šapca Nebojša Zelenović na Starom gradu. Radovi se trenutno izvode kod pruge, a ubrzo će početi i rekonstrukcija Ulice kralja Aleksandra, od raskrsnice sa ulicom Janka Veselinovića do pruge. Ovaj deo ulice biće u istom nivou kao i trotoar, a hlad će praviti i dva nova drvoreda uz jedan postojeći koji će biti zadržan. I ulica i trotoari biće popločani behatonom kako bi se naglasio ulazak u park gde prioritet imaju pešaci i biciklisti. -Izlazimo na reku Savu fantastičnim projektom Savaparka koji ima 300 hektara prostora za uživanje i odmor posle posla za sve naše sugrađane. Povezujemo centar grada i reku Savu od koje smo davno pobegli jer nismo mogli da se obračunamo sa svim izazovima koji su postojali, bilo da je u pitanju deponija koje više nema ili poplave ili pozemne vode koje nismo mogli da savladamo. Kroz ovaj projekat pokazujemo da je moguće sve te izazove savladati i da je moguće urediti život na normalan način. Ovi radovi su odgovori na izazove sa kojim se suočavamo i sada je pitanje da li građani hoće da brane pristojan i normalan život u našem gradu ili žele sve da prepuste Milanu Ostojiću Sandokanu, šefu organizovane kriminalne grupe, kazao je gradonačelnik Zelenović. On je objasnio da je Savska avenija prvi korak ka izlasku na Savu, a da će brzo uslediti i kopanje kanalske mreže koja će braniti od poplava i izgradnja jezera. Gradonačelnik očekuje da u ovoj godini očekuje izgradnju prvog kanala, a u narednoj drugog kanala. Oba kanala su duga po dva kilometra. -Gradilište je vrlo aktivno a lepo vreme nam ide na ruku. Ulica Kralja Aleksandra, odnosno njen deo od raskrsnice sa Janka Veselinovića do pruge predstavljaće ulazak u Savsku aveniju pa smo je i oblikovali kao zeleni ulaz. Dobiće dva nova drvoreda u odnosu na jedan postojeći. Biće proširene pešačke staze i potpuno rekonstrisane behatonom koji će biti i na kolovozu kako bi se usporio saobraćaj i naglasio ulaz u parkovski prostor gde pešaci i biciklisti imaju prostor u odnosu na automobile, rekla je Ksenija Lukić, koordinator za urbani razvoj grada.Stari drveni mostić zamenio je novi moderan most kojim pečaci i biciklisti mogu preći na obe strane avenije, a ne samo na desnu stranu kako je do sada bilo moguće.